LinkedIn Personlig Branding
Udnyt LinkedIn på ægte vis og få opmærksomhed og indflydelse
LinkedIn personlig branding fokuserer på at fremhæve individer inden for en virksomhed, organisation, eller noget tredje, hvor brandingens opgave kan være mange og forskellige, men som hovedregel skal det forøge genkendelighed og udvide deres rækkevidde, ud til både eksisterende kunder og potentielle leads.
Tal med Sarah
Sarah er ansvarlig for vores organiske afdeling, herunder strategi, branding, PR og kommunikation.
Sarah er ansvarlig for vores organiske afdeling, herunder strategi, branding, PR og kommunikation.
I godt selskab med
Services, produkter og virksomheder kan ofte virke udskiftelige – eller sammensmeltet – set fra et kundeperspektiv. Men, der er ét element, der bestandigt skiller sig ud: det menneskelige aspekt. Særligt når det kommer til at være leder, beslutningstager eller salgsansvarlig i en organisation. Her kan den personlige sammenkobling mellem det autentiske menneske sammen med virksomheden eller brandet afgørende. En ægte, personlig tilgang, integreret med virksomhedens identitet, bidrager til øget synlighed – men den etablerer også en essentiel og afgørende tillid. Og det er ikke bare en overfladisk observation, men et dybtliggende princip: Alle forretningsrelationer hviler på og er afhængige af tillid.
Vil du have mere opmærksomhed fra magasiner eller andre relevante nyhedskanaler?
Personlig branding er en PR-kærligheds-maskine. Tænk over det. De fleste virksomheder er ikke dem man interviewer – det er individet der er det centrale og spændende. Derfor har vi også stor succes med at arbejde med personer, som skal bruge deres branding til at søsætte et nyt projekt, lancere noget nyt eller som er på udkig efter nye, og spændende veje.
Medier og mennesker bliver fængslet af historierne, følelserne og personlighederne bag en virksomhed, i langt højere grad end “alene” logoet, der repræsenterer dem.
LinkedIn Personlig Branding
Fourian har en førende ekspert, som har stor succes med LinkedIn Personlig Branding – også for hende selv. Vi forstår nemlig om nogen, den superkraft der findes i personlig branding på LinkedIn og har derfor en dokumenteret track record med at hjælpe ledere og andre professionelle med at opbygge deres personlige brand på platformen. Alene i 2022 genererede vores grundlægger over 3,5 millioner visninger på hendes LinkedIn, hvilket viser vores ekspertise i at skabe og implementere effektive personlige brandingstrategier. Ps. de 3.5 mio. var organiske visninger, og ikke betalte!
Vores team har flere års erfaring med at skabe og implementere effektive personlige brandingstrategier på LinkedIn, og vi har specialiseret os i at medskabe though leaders, social sellers og personlige brands, som skiller sig ud og skaber resultater. Vi arbejder tæt sammen med vores klienter, for at forstå deres mål, styrker og unik-hed, hvorefter vi er i stand til at udvikle en skræddersyet strategi, som er designet til den enkeltes specifikke behov.
Vi forstår nuancerne i LinkedIn-algoritmerne og holder os opdaterede med alt den seneste udvikling, best practices og trends. Fra optimering af din profil til at skabe indhold, som virker på din målgruppe, vil vi arbejde tæt sammen med dig for at skabe en strategi, der er skræddersyet til dig. Vi er utrolig dedikerede til at ville hjælpe vores klienter med at opnå succes på platformen og opbygge et stærkt personligt brand, som skaber resultater.
Som topleder kan vi arbejde med dig, og opbygge et personligt brand omkring dig, som skaber resultater og hjælper dig med at skille dig ud på platformen. Vi kan også træne din bestyrelse, salgsteam eller marketingteam i, hvordan man implementerer Social Selling i organisationen. Vores team har flere års erfaring med at skabe og implementere effektive Social Selling-strategier, og vi er dedikerede til at dig med at opnå succes på platformen.
Er personlig branding noget for mig?
Vores færdigheder på LinkedIn dækker et bredt spektrum og omfatter udviklingen af personlige brandingstrategier for en række brancher, herunder alt lige fra industrien og pharma til mode, marketing og politik.
Personlig branding er relevant for næsten alle, uagtet virksomhedens størrelse – hvad enten det er en fremadstormende startup, en mellemstor virksomhed eller en veletableret organisation. Mens nogle sigter efter at forme et brand, der afspejler deres værdisæt, kan nogen være mere drevet mod større PR-synlighed – og så er der også andre som ønsker at forny deres image, så de fortsat er attraktive og moderne for den næste bølge af talenter.
Hvordan forløber et personligt branding forløb sig?
- Opdagelse: Gennem et dybdegående interview vil vi lære alt hvad der er relevant. Vi bevæger os fra at tale om dine mål til at vise, hvordan vi rent faktisk kommer til at nå dem. Vores fælles mål er at forstærke din unikke stemme på LinkedIn og gøre det muligt for dig at skabe en varig indflydelse på platformen.
- Skræddersyet strategi: Vi designer et personligt brandingforløb, komplet skræddersyet til dig. Heri skal vi også identificere dine drømmeforbindelser og ideelle kunder.
- Implementering: Når strategien, opslag og det hele er godkendt hos dig, så udruller vi strategien og sikrer, at hvert skridt understøttes af håndgribelige mål.
Tør at træd ind i spotlightet med en klar, selvsikker og skræddersyet tilgang
Min LinkedIn er ikke proppet med følgere?
Uanset om du lige er startet og har en beskeden konto, eller om du allerede har en stor tilstedeværelse, så er Fourian gode til at forstærke din indflydelse på ethvert niveau. Fra at assistere med en indledende LinkedIn-rejse til at hjælpe multinationale virksomheder i at skabe though leadership, spænder vores ekspertise over hele spektret. Hos Fourian handler det ikke om en bestemt størrelse, men om den værdi, vi kan skabe for dig. Ingen udfordring er for lille eller for stor.
Hvad kan LinkedIn personlig branding hjælpe dig med?
Hos Fourian er vores LinkedIn-strategier lige så forskellige som vores klienters mål. Mennesker kommer i forskellige størrelser, ønsker, drømme.. Det samme gør vores strategier. Fra at hjælpe topledere med at fange opmærksomhed fra en bestemt gruppe af mennesker, til at afstøve organisationer med henblik på, at tiltrække nyt talent, så er vi nogle gode partnere.
Fordele ved at samarbejde med os:
- Vi skaber synlighed blandt dine ideelle kunder.
- Vi hjælper dig med at fange opmærksomheden fra PR- og mediehuse.
- Vi vil hjælpe med at cementere tillid og skabe autoritet.
- Vi kan hjælpe dig med at blive mere anderkent som ekspert.
- Vi skaber all strategier, så de er tillidsvækkende. Tillid sælger!
- Vi vil sikre, at du forbliver i top of mind.
Kom i kontakt / Anmod om møde
Vi sidder klar til at tale med dig. Kontakt os via telefon eller e-mail. Derudover er du mere end velkommen til at sende os en besked eller en forespørgsel om et privat møde.
“Fourian is my preferred interpreter for all SoMe things. In a world where everything changes and evolves so quickly, it is important to surround yourself with specialists”
Christian Dam
Sales & Business Development
Jesper Glahn
Copenhagen Atomics
“Vi har haft stort udbytte af at arbejde sammen med Sarah omkring sociale medier. Altid inspirerende og masser af energi – og mange gode hints! Vi har fået en god platform til at arbejde mere effektivt på sociale medier og har hurtigt kunne skabe målbare resultater! Jeg kan varmt anbefale Sarah!”
Niels Møller
Organisationschef, Moderaterne
Sarah satte lynhurtigt skub i Moderaternes SoMe-kampagne, skabte overblik, samlede et kompetent team, arbejdede utrætteligt og med stor energi. Sarahs smittende, venlige og altid positive væsen har været et stort aktiv for Moderaternes valgkampagne, som bragte os fra nærmest ukendt parti til folketingets tredjestørste på fem uger.
Pia Allerslev
Ejer af ALLERSLEV
“Når man spørger Sarah om et godt råd – så får man det! Og man får det kort, præcist og meget anvendeligt. Til trods for, at der er mange ord og begreber, jeg ikke har helt styr på, når vi taler om hjemmesider og social media strategi, så formåede Sarah at forklare alt, så jeg både kunne forstå og bruge alt det jeg havde fået præsenteret. Det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger Sarah Fourian.”
Eisho Dalil
Ejer af Francis Marketing
Vi har efterhånden hos Francis Marketing prøvet diverse bureauer til at lave vores hjemmeside uden at ende med det resultat som vi ønskede. Kevin greb opgaven, og udførte præcis den visuelle identitet som vi ønskede!
Stor anbefaling herfra.
Samarbejdet med Copenhagen Atomics
Fremtidens energikilder og muligheder, fylder meget – og med rette. Grøn kommunikation er også kommet under den organiske paraply.
85 % af de arbejdspladser vi ser i dag eksisterer ikke i 2030
Ifølge World Economic Forum (WEF), eksisterer 85 % af de arbejdspladser vi ser i dag ikke i 2030, og med hele bølgen fra passionsøkonomien.
Folketingsvalg x Fourian
Mange – ja, stort set alle her på LinkedIn, som følger med hos mig, kender mig som erhvervsdrivende med min virksomhed.
Tal med Sarah
Founder, Fourian