Få indflydelse med LinkedIn
Erhvervslivets need to have med over 90% af brugerne, der stoler på de oplysninger, de finder på platformen.
Tal med Sarah
Sarah er ansvarlig for vores organiske afdeling, herunder strategi, branding, PR og kommunikation.
Jeg glæder mig til at tale med dig om dit næste projekt.
I godt selskab med








Hvorfor LinkedIn
Hvor relationer, synlighed og indflydelse bliver omsat til forretning, og hvor vi arbejder strategisk. Både med ledere og virksomheder, der vil mere end at være til stede.
Vi opbygger thought leaders, social sellers og organisationer, der bliver taget alvorligt – fordi deres kommunikation har retning, substans og konsistens. Og når du som leder deler dine perspektiver, værdier og prioriteringer, skaber du noget, ingen kampagne eller annonce kan købe: tillid.
Og tillid er guld herinde.
Det er derfor personlig branding på LinkedIn er så stærk.
Mennesker følger mennesker og ikke logoer. De køber ind i dømmekraft, retning og karakter.
Når du står tydeligt i dit eget narrativ:
- Forstår folk, hvad du står for.
- De ved, hvorfor de skal vælge dig.
- Og de kan mærke dig.
Det er det, der flytter forretning, skaber relationer og åbner døre – også dem, du ikke var klar over fandtes.
LinkedIn er i dag den stærkeste platform for B2B-salg og omdømme, hvor:
- 80% af alle B2B-leads opstår.
- 900+ mio. mennesker er til stede, herunder beslutningstagere, kommende medarbejdere og presse.
Kort sagt:
Hvis du har noget vigtigt at sige er det her, det skal siges.
Og det skal helst siges rigtigt.
Produkter
- LinkedIn personlig branding
- LinkedIn virksomheds branding
- LinkedIn strategi
Dit personlige brand eller din virksomheds DNA
Uanset om du ønsker at styrke dit personlige brand eller opbygge en tydelig og troværdig virksomhedstilstedeværelse, arbejder vi strategisk med LinkedIn som det det er: et forretningsværktøj.
Vi ved, hvordan platformen fungerer, og ikke kun i teorien, men i praksis.
Vi følger udviklingen af platformen tæt, analyserer, og tilpasser strategien, så du rent faktisk bliver set, læst og forstået af de rigtige mennesker.
Det betyder:
- en profil, der afspejler din retning
- indhold, der bygger relationer og autoritet
- og en rytme, der kan leve i hverdagen
Målet handler ikke kun om synlighed, men om gennemslagskraft. Om du vil stå stærkere som Thought Leader, Social Seller eller som virksomhed med noget på hjerte, så sørger vi for, at du ikke bare fylder feedet, men samtalen.
“Fourian is my preferred interpreter for all SoMe things. In a world where everything changes and evolves so quickly, it is important to surround yourself with specialists”
Christian Dam
Sales & Business Development
Jesper Glahn
Copenhagen Atomics
“Vi har haft stort udbytte af at arbejde sammen med Sarah omkring sociale medier. Altid inspirerende og masser af energi – og mange gode hints! Vi har fået en god platform til at arbejde mere effektivt på sociale medier og har hurtigt kunne skabe målbare resultater! Jeg kan varmt anbefale Sarah!”
Niels Møller
Organisationschef, Moderaterne
Sarah satte lynhurtigt skub i Moderaternes SoMe-kampagne, skabte overblik, samlede et kompetent team, arbejdede utrætteligt og med stor energi. Sarahs smittende, venlige og altid positive væsen har været et stort aktiv for Moderaternes valgkampagne, som bragte os fra nærmest ukendt parti til folketingets tredjestørste på fem uger.
Pia Allerslev
Ejer af ALLERSLEV
“Når man spørger Sarah om et godt råd – så får man det! Og man får det kort, præcist og meget anvendeligt. Til trods for, at der er mange ord og begreber, jeg ikke har helt styr på, når vi taler om hjemmesider og social media strategi, så formåede Sarah at forklare alt, så jeg både kunne forstå og bruge alt det jeg havde fået præsenteret. Det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger Sarah Fourian.”
Eisho Dalil
Ejer af Francis Marketing
Vi har efterhånden hos Francis Marketing prøvet diverse bureauer til at lave vores hjemmeside uden at ende med det resultat som vi ønskede. Kevin greb opgaven, og udførte præcis den visuelle identitet som vi ønskede!
Stor anbefaling herfra.

Samarbejdet med Copenhagen Atomics
Fremtidens energikilder og muligheder, fylder meget – og med rette. Grøn kommunikation er også kommet under den organiske paraply.

85 % af de arbejdspladser vi ser i dag eksisterer ikke i 2030
Ifølge World Economic Forum (WEF), eksisterer 85 % af de arbejdspladser vi ser i dag ikke i 2030, og med hele bølgen fra passionsøkonomien.

Folketingsvalg x Fourian
Mange – ja, stort set alle her på LinkedIn, som følger med hos mig, kender mig som erhvervsdrivende med min virksomhed.
Tal med Sarah
Founder, Fourian