Skræddersyet & Responsiv
Webudvikling
Når du vælger Fourian som dit digiale agentur, så får du en digital partner, som er oprigtigt interesseret i din virksomheds eller dit brands’ succes. Vi dykker grundigt ned i at forstå alt, lige fra din målgruppe og deres adfærd med det formål at ramme plet med den mest brugervenlige og konverteringsoptimerede løsning.
-Med andre ord er der tanke bag hver handling.
Tal med Kevin
Kevin er ansvarlig for vores web afdeling, herunder hjemmesider, webshops og hosting.
Kevin er ansvarlig for vores web afdeling, herunder hjemmesider, webshops og hosting.
I godt selskab med
En professionel hjemmeside eller webshop med Fourian
Ønsker du at skabe en betydelig online tilstedeværelse for din virksomhed? Leder du efter en løsning, der bringer din virksomhed tættere på dine kunder og giver dig den eksponering, du ønsker? Så bør du overveje at få en professionel hjemmeside.
På en helt alvorlig klinge; Vi har intet imod folk, der vælger billigere løsninger eller laver deres hjemmeside som et gør-det-selv-projekt, men hvad vi tilbyder, kan ikke sammenlignes med det, og det vil vi gerne forklare dig her på siden.
Dine potentielle kunder kommer til at bedømme dig ud fra mange ting, hvoraf en af dem er din hjemmeside. Ser den billig ud? Er den ikke brugervenlig? Sådanne ting har virkelig betydning.
Hvis du er et brand, en virksomhed eller en organisation, der ønsker det bedste, er du landet det rigtige sted.
En professionel hjemmeside er mere end en samling af smukke billeder, kreative tekster og nogle farver. Det er din digitale forretning, som er placeret i en meget travl gade, og det er ofte det første indtryk, dine potentielle kunder får af din virksomhed. En professionel hjemmeside er en robust og skræddersyet platform, der hjælper dig med at nå ud til dine potentielle kunder, vise dine produkter eller tjenester frem og styrke dit brand.
Hvordan kan en opstart se ud:
- Først og fremmest: Gennem et telefonopkald eller et fysisk møde dykker vi ned i dine ønsker, krav og vigtigst af alt, målene for din nye hjemmeside eller webshop.
- Efterfølgende: Vi udvikler et layout skræddersyet til at opnå dine mål og konvertere de besøgende til kunder - så din hjemmeside eller webshop bliver et sted, de elsker at hænge ud.
- Opsat til succes: Vi opsætter din nye hjemmeside eller webshop og sikrer, at den fungerer perfekt på mobile enheder, tablets og computere.
- Øjeblikket vi alle ser frem til: Efter din godkendelse går vi live - og sikrer, at din side er beskyttet mod hackerangreb. Med andre ord ser din nye hjemmeside eller webshop ikke kun godt ud - den er også sikker.
Forstå vigtigheden af en professionel hjemmeside - fra et professionelt perspektiv
En professionel hjemmeside giver troværdighed til din virksomhed. Potentielle kunder forventer, at virksomheder har en online tilstedeværelse, og en manglende hjemmeside kan skabe et indtryk af, at din virksomhed er mindre professionel og derfor usynlig.
En professionel hjemmeside vil hjælpe med at skabe en positiv oplevelse for dine kunder, såvel som potentielle. Den er brugervenlig, nem at navigere i, indeholder relevant og opdateret indhold og er optimeret til både desktop og mobile enheder. Alle disse elementer vil gøre en enorm forskel for potentielle kunders oplevelse og påvirke, om de vælger at skabe forretning med dig.
Hvorfor er det så vigtigt at have en god hjemmeside?
Det er en essentiel komponent for enhver virksomhed i dagens digitalt drevne verden, og her er nogle nøglegrunde til, hvorfor det er vigtigt:
- Det første indtryk: Din hjemmeside er ofte det første indtryk, dine potentielle kunder får af din virksomhed. Et professionelt og tiltalende webdesign kan skabe en positiv førstehåndsoplevelse, der kan være afgørende for at konvertere den besøgende til en kunde. Bare tænk på, hvor mange gange du har mødt nogen, der gav dig et dårligt førstehåndsindtryk. Det er svært at ændre det, ikke?
- Troværdighed: En professionel hjemmeside øger din virksomheds troværdighed og legitimitet. Tillid er alt, og ingen køber noget - ikke engang de mindste ting - uden tillid.
- Tilgængelighed: Din hjemmeside er tilgængelig 24/7, hvilket betyder, at dine potentielle kunder kan få adgang til dine produkter eller tjenester når som helst, uanset hvor de befinder sig. Og når en potentiel kunde har brug for noget, ønsker du ikke at spilde deres tid eller give dem det forkerte førstehåndsindtryk af dig.
- Det er god markedsføring: En solid og professionel hjemmeside kan fungere som central hub for alle dine online markedsføringsindsatser. Fra SEO til sociale medier, e-mail-marketing og andet, kan din hjemmeside fungere som udgangspunktet for forskellige strategier, der forbedrer din online synlighed.
- Penge, penge, penge: På en e-handelsplatform kan din hjemmeside fungere som en salgskanal, der giver din nuværende og kommende kunder mulighed for at købe direkte fra dig, uanset hvor de befinder sig i verden. Tjen penge, mens du sover - ikke dårligt, vel?
- Kundeservice: Din hjemmeside kan også fungere som et kundeservicecenter, hvor kunder kan finde svar på deres spørgsmål, sende henvendelser, bestille og mere.
- Konkurrencefordel: I en verden, hvor næsten alle virksomheder har en hjemmeside, kan en specialdesignet og brugervenlig hjemmeside give dig en konkurrencefordel. Du kan opbygge tillid, ramme deres følelser og få dem til at føle sig (næsten) som hjemme.
- Branding: Din hjemmeside er et fantastisk sted at kommunikere din virksomheds brand, værdier og mission til din målgruppe. Den skal bære dit DNA, og skabe rammerne for, at alting går op i en højere enhed.
Betragt din hjemmeside som fundamentet
Da vi også er et webbureau, ved vi, hvor vigtig en god hjemmeside er for din marketing’s succes. Marketing på sociale medier og Google har ofte til formål at lede brugeren hen til din hjemmeside, hvor hjemmesiden derefter skal konvertere den besøgende til et lead eller et salg. Ved ikke at have en godt designet hjemmeside vil brugere forlade hjemmesiden uden at foretage en konvertering, fordi hjemmesiden ikke opfyldte den besøgendes behov eller ønsker.
Indbygget i WordPress
Oplev toppen af webstedsudvikling med vores WordPress-drevne løsninger, der bruger branchens førende CMS. Vores forpligtelse til at bruge de nyeste webteknologier sikrer, at din hjemmeside fremstår som en moderne, let redigerbar og fremtidssikret platform.
Fokus på UX (brugeroplevelse)
Vi går ud over æstetikken; vi prioriterer brugeroplevelsen (UX) for at sikre, at din hjemmeside ikke kun ser fantastisk ud, men fungerer intuitivt. Med omhyggelig opmærksomhed på brugerrejse og interaktionsdesign skaber vi hjemmesider, der engagerer og glæder besøgende. Ved at fokusere på UX garanterer vi, at hvert klik er målrettet, hvilket fører til meningsfulde forbindelser og konverteringer.
Optimeret til søgemaskiner
Vi prioriterer ikke kun online tilstedeværelse, men synlighed. Hver hjemmeside, vi omhyggeligt laver, er SEO-optimeret, strategisk designet til at løfte dit digitale fodaftryk. Vores dedikerede team sikrer, at dit websted er udstyret med de nyeste SEO-best practices, hvilket giver dit brand mulighed for at skinne fremtrædende på søgemaskinens resultater.
Responsive design
Fra desktops til tablets og smartphones vil din hjemmeside tilpasse sig ubesværet, hvilket sikrer en konsistent og visuelt behagelig oplevelse. Med vores forpligtelse til responsivt design forbliver dit brand tilgængeligt og engagerende, uanset enhed. Vælg os til websteder, der ikke kun fanger opmærksomhed, men også tilpasser sig dit publikums dynamiske præferencer, hvilket giver en fejlfri brugeroplevelse på tværs af alle platforme.”
Tal med Kevin
Kevin er ansvarlig for vores web afdeling, herunder hjemmesider, webshops og hosting.
Hvordan ved du, om din hjemmeside er virkelig god?
Det kan være svært at afgøre, om din hjemmeside er god eller dårlig, da der kan være forskellige forventninger afhængigt af, hvilket produkt eller hvilken tjeneste den besøgende leder efter.
Et af de mest anvendte nøgletal for at vurdere, om din hjemmeside er god, er “konverteringsraten,” dvs. hvor mange af dine besøgende konverterer til kunder.
Ved at se på konverteringsraten på din hjemmeside får du som virksomhedsejer mulighed for at vide, hvor mange besøgende du skal have for at få en konvertering. Det er med til at give dig en indsigt i, hvor meget du skal bruge på marketing for at få et lead eller et køb – og derefter kan du se, om du tjener penge eller ej.
Lad os se på et eksempel:
Scenarie 1 – Den dårlige hjemmeside
Besøgende: 1,000
Konverteringsrate: 1%
Antal køb = 10
Scenarie 2 – Den gode hjemmeside
Besøgende: 1,000
Konverteringsrate: 2.5%
Antal køb = 25
For det samme antal besøgende får du 2,5 gange så mange leads eller salg ved at have en god og konverteringsvenlig hjemmeside sammenlignet med at have en dårlig en. En professionel hjemmeside kan hurtigt betale sig selv tilbage, da en god hjemmeside giver flere ordrer end en dårlig gør.
Det kan virke overvældende at komme i gang med et nyt hjemmesideprojekt, ogdet forstår vi virkelig godt. Der er bestemt mange overvejelser, der skal afvejes på forhånd.
Først og fremmest skal du beslutte, hvad formålet med din hjemmeside er. Er hensigten at sælge produkter, informere om tjenester, fremme brandbevidsthed, generere nye leads eller måske en blanding af det hele? Når du har et klart defineret formål for din hjemmeside, bliver det nemmere at planlægge indhold og design.
Det er også vigtigt at have din målgruppe i tankerne. Ved at forstå din ideelle besøgendes behov og interesser kan du designe en hjemmeside, der taler direkte til dem. Næste skridt er naturligvis at beslutte, hvilket indhold der skal være på din hjemmeside. Tekst, billeder, videoer, blogindlæg, produktbeskrivelser, kundeanmeldelser, ofte stillede spørgsmål – alle disse elementer kan hjælpe med at gøre din hjemmeside informativ og engagerende.
Din hjemmesides design skal være tiltalende og brugervenligt. Det skal også afspejle din brandidentitet, hvilket betyder, at du skal overveje alt fra farver og typografi til layout og mobil design. Og husk, at vores adfærd ændrer sig afhængigt af, hvilken enhed vi bruger.
Din hjemmeside skal også være SEO-venlig for at blive fundet på internettet. Du bør overveje at bruge relevante søgeord, sikre en hurtig indlæsningstid, have en mobilvenlig side, implementere gode interne og eksterne links og sørge for at opdatere dit indhold regelmæssigt.
Når det kommer til teknologien bag din hjemmeside, skal du overveje, hvilket Content Management System (CMS) du skal bruge, hvor din hjemmeside skal være hostet, og om du har brug for en e-handelsplatform, hvis du planlægger at sælge produkter online.
Dit budget er en anden vigtig faktor, og her skal du spørge dig selv: Hvor meget er du villig til at investere i din hjemmeside? Husk, at omkostningerne kan omfatte alt fra design og udvikling til hosting, vedligeholdelse og mere.
Endelig skal du tænke på vedligeholdelse og opdatering af din hjemmeside. Hvem vil være ansvarlig for at holde den opdateret og vedligeholdt? Vil du gøre det selv, eller vil du ansætte nogen til det?
Sidst men ikke mindst er sikkerheden for din hjemmeside afgørende. Du skal sikre, at passende sikkerhedsforanstaltninger er på plads for at beskytte både din hjemmeside og dine kunders data.
“Fourian is my preferred interpreter for all SoMe things. In a world where everything changes and evolves so quickly, it is important to surround yourself with specialists”
Christian Dam
Sales & Business Development
Jesper Glahn
Copenhagen Atomics
“Vi har haft stort udbytte af at arbejde sammen med Sarah omkring sociale medier. Altid inspirerende og masser af energi – og mange gode hints! Vi har fået en god platform til at arbejde mere effektivt på sociale medier og har hurtigt kunne skabe målbare resultater! Jeg kan varmt anbefale Sarah!”
Niels Møller
Organisationschef, Moderaterne
Sarah satte lynhurtigt skub i Moderaternes SoMe-kampagne, skabte overblik, samlede et kompetent team, arbejdede utrætteligt og med stor energi. Sarahs smittende, venlige og altid positive væsen har været et stort aktiv for Moderaternes valgkampagne, som bragte os fra nærmest ukendt parti til folketingets tredjestørste på fem uger.
Pia Allerslev
Ejer af ALLERSLEV
“Når man spørger Sarah om et godt råd – så får man det! Og man får det kort, præcist og meget anvendeligt. Til trods for, at der er mange ord og begreber, jeg ikke har helt styr på, når vi taler om hjemmesider og social media strategi, så formåede Sarah at forklare alt, så jeg både kunne forstå og bruge alt det jeg havde fået præsenteret. Det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger Sarah Fourian.”
Eisho Dalil
Ejer af Francis Marketing
Vi har efterhånden hos Francis Marketing prøvet diverse bureauer til at lave vores hjemmeside uden at ende med det resultat som vi ønskede. Kevin greb opgaven, og udførte præcis den visuelle identitet som vi ønskede!
Stor anbefaling herfra.
Samarbejdet med Copenhagen Atomics
Fremtidens energikilder og muligheder, fylder meget – og med rette. Grøn kommunikation er også kommet under den organiske paraply.
85 % af de arbejdspladser vi ser i dag eksisterer ikke i 2030
Ifølge World Economic Forum (WEF), eksisterer 85 % af de arbejdspladser vi ser i dag ikke i 2030, og med hele bølgen fra passionsøkonomien.
Folketingsvalg x Fourian
Mange – ja, stort set alle her på LinkedIn, som følger med hos mig, kender mig som erhvervsdrivende med min virksomhed.
Tal med Kevin
Partner, Fourian