Facebook Ads
Facebook er stadig den største platform
Vidste du, at Facebook stadig er en uovertruffen social mediegigant med 2,8 milliarder månedlige aktive brugere? Desuden besøger 1,84 milliarder brugere platformen dagligt, hvilket viser dens vedvarende popularitet, som kommer med en enorm rækkevidde. Det er desuden fascinerende at tænke på, at over halvdelen af Facebooks brugere er i den eftertragtede 18-34 års demografiske gruppe, hvilket gør den til en primær platform for brands, der sigter mod at engagere sig med et yngre publikum. Er det måske på tide, at du optimerer jeres Facebook-strategi?
Tal med Frederik
Fredrik er ansvarlig for vores performance afdeling, herunder annoncering på sociale medier og på Google.
Fredrik er ansvarlig for vores performance afdeling, herunder annoncering på sociale medier og på Google.
I godt selskab med
Lad os lægge nogle flere fakta på bordet
Vanvittig rækkevidde: Med svimlende 2,8 milliarder månedlige aktive brugere er Facebook, udover at være en social medieplatform, et kæmpe globalt fællesskab. Fra teenagere til seniorer er hver demografisk gruppe aktiv og engageret, hvilket gør den til en guldgrube for B2C-virksomheder, som ønsker omfattende outreach.
- Højt personliggjort engagement: Facebooks målretningsmuligheder gør det muligt for dig både at skabe og engagere dig i vigtige online-samtaler. Du kan nå specifikke målgruppesegmenter baseret på deres præferencer, online adfærd, placering og meget mere. Det er med til at sikre, at dine budskaber ikke alene bliver set, men faktisk også bliver hørt, fordi det er relevant for dit publikum.
- Opbygning af autentiske fællesskaber: Moderne forbrugere længes efter ægte og autentiske forbindelser. Og for at være ærlig, gør vi ikke alle det? Gennem Facebook-grupper har brands og virksomheder mulighed for at pleje sine fællesskaber, hvor man kan engagere sig i direkte dialog med forbrugere, forstå deres behov og modtage realtidstilbagemeldinger.
- Forbedret brandtroværdighed: En Facebook-side fungerer som et tillidssignal, og potentielle forbrugere vurderer ofte et brands’ troværdighed baseret på dets online tilstedeværelse, anmeldelser og sidens responsivitet. En dynamisk og interaktiv side øger tilliden til dit brand.
- Alsidige indholdsmuligheder: Fra live videoer, stories, afstemninger til AR-oplevelser tilbyder Facebook forskellige indholdsværktøjer, der kan skræddersyes til at imødekomme de unikke præferencer for din målgruppe.
- Problemfri systemintegration: Facebooks synergi med platforme som Instagram, WhatsApp og Messenger betyder, at du kan skabe en sammenhængende brand-oplevelse på flere berøringspunkter, hvad enten det er til markedsføring, salg eller kundesupport.
Fourians ekspertise på Facebook
Vi kan accelerere din B2C eller B2B strategi
At skræddersy en Facebook-strategi kræver en blanding af kreativitet, databaserede indsigter og en dyb forståelse af forbrugeradfærd. Hos Fourian er vi stolte af at tilbyde netop det.
Vi arbejder både med det organiske og betalte Facebook.
Vi kan hjælpe dig med:
Vores strategier handler altid om at skabe meningsfuld påvirkning, og vi er specialister i at eksekvere alt lige fra selve strategien, til Facebookgrupper og annoncer, som fremmer ægte interaktioner, og sikrer, at dit brand ikke kun ses, men elskes og anbefales.
En Facebook-firmaside er dit brands digitale butiksvindue, og vi ønsker at sikre, at den afspejler dit brand-ethos, tiltrækker det rette publikum og fremmer engagement, hvilket omdanner følgere til loyale kunder – som ønsker at vende tilbage til din butik mere end én gang.
Vores ekspertise i Facebook-annoncering går ud over blot at skabe annoncer, da vi designer og skriver fortællinger, udformer overbevisende visuelt indhold og anvender strategisk målretning for at sikre, at dine kampagner ræsonnerer med det tiltænkte publikum, hvilket driver konverteringer og brand-genkaldelse.
For virksomheder, organisationer og B2C-brands tilbyder Facebook et univers af muligheder.
Dit brand fortjener det bedste, og det er præcis, hvad du får.
Kom i kontakt / Gratis analyse
Vi sidder klar til at tale med dig. Kontakt os via telefon eller e-mail. Derudover er du mere end velkommen til at sende os en besked eller en forespørgsel om at modtage en gratis analyse.
Forståelse for din virksomheds hjertekammer
Før vi skaber en Facebook strategi eller annoncer, starter vi med at skulle forstå kernen af dit brand. Den indledende fase er kritisk for os, fordi vi skal afstemme vores strategier med dit brands værdier, stemme og mål. Vi tror på, at en dyb forståelse af dit brand er nøglen til at skabe indflydelsesrige og autentiske kampagner.
Kreativt indhold, som er overbevisende
Vores kreative team sørger for, at hver eneste annonce vi skaber, både er visuelt tiltalende og overbevisende i sit budskab. Vi forstår poweren i storytelling – også i reklameverdenen, hvor vi bruger det til at få dit brand til at skille sig ud. Vores annoncer er designet til at engagere, inspirere og fremkalde handling, alt imens annoncerne forbliver tro mod dit brands identitet.
Problemfri integration og kontinuerlig udvikling
Vi sikrer, at din Facebook-strategi er problemfrit integreret med din samlede digitale strategi. Vi holder os ajour med de seneste tendenser og ændringer, så vi altid kan tilpasse vores strategier således, at din virksomhed eller dit brand altid er med på første parket.
Skabelsen af din skræddersyede Facebook-strategi
Udrustet med vores indsigter går vi videre til at udforme en skræddersyet Facebook-strategi. Planen handler om mere end at nå et bredt publikum – det handler om at nå de rigtige. Vi fokuserer på at skabe kampagner, som kommunikerer direkte til dit marked, og vi sikrer, at hver annonce er et skridt i den rigtige retning, mod at opbygge en stærkere forbindelse med dine potentielle kunder.
Data-drevet tilgang for maksimal effekt
Vi tror på kraften i data, og vores strategier er understøttet af dybdegående analyser og data-drevne indsigter. Vi overvåger og optimerer kontinuerligt dine kampagner for at sikre, at de leverer de ønskede resultater. Vores mål er at opnå det højest mulige afkast på investeringen, og det gør vi ved at træffe informerede beslutninger baseret på realtidsdata.
Gennemsigtig rapportering og løbende kommunikation
Gennemsigtighed er kernen i vores partnerskab, og er en af hjørnestenene i vores egen virksomhed. Da Fourian startede, var det også om et ønske om at disrupte og skubbe vores egen branche i en bedre retning – startende med gennemsigtighed. Vi leverer regelmæssige, detaljerede rapporter om ydeevnen af dine kampagner, og sikrer, at du har en klar forståelse af resultaterne.
Kontakt Frederik
Frederik er vores top performer – specialiceret i betalt annoncering.
Hvorfor vælge Fourian til at tage hånd om din Facebook-reklame?
- Vi har ekspertise og reel erfaring: Vi kommer altid til samtalen med en masse viden og en dokumenteret track record i at levere succesfulde resultater på Facebook.
- Vi skaber skræddersyede strategier: Vi tror ikke på one-size-fits-all-løsninger, og derfor vil vores strategier være unikt skræddersyet til at opfylde de specifikke behov og mål der opsættes for dit brand.
- Vi tror på data: Vi udnytter data til at træffe informerede beslutninger, og sikrer, at din strategi og kampagner er optimeret, så vi kan få de bedst mulige resultater. Altid.
- Visuelt skarpe: Vores kreative tilgang sikrer, at din virksomhed eller dit brand ikke kun er iøjnefaldende, men også ræsonnerer med dit publikum på et dybere niveau.
- Vi føler os forpligtet: Din succes er vores succes, og vi er 100% forpligtet til at hjælpe dig med at vokse og nå dine forretningsmål.
Indledende møde
Vi starter med et dedikeret møde, hvor vi dykker dybt ned i alle aspekter af din virksomhed eller dit brand.
Strategiske indsigter
Efter at have gennemgået en grundig analyse, vil vi præsenterer vores indledende tanker for dig, som vil kulminere i udformningen af en skræddersyet strategi, nøje tilpasset til at passe direkte med dit brands unikke behov og ønsker.
Eksekvering & eftersyn
Efter at have modtaget din bekræftelse af strategi, bevæger vi os over i implementeringsfasen, hvor vi omhyggeligt udfører, overvåger og forstærker dine kampagne(r) for at sikre optimal ydelse og fornuftige resultater.
“Fourian is my preferred interpreter for all SoMe things. In a world where everything changes and evolves so quickly, it is important to surround yourself with specialists”
Christian Dam
Sales & Business Development
Jesper Glahn
Copenhagen Atomics
“Vi har haft stort udbytte af at arbejde sammen med Sarah omkring sociale medier. Altid inspirerende og masser af energi – og mange gode hints! Vi har fået en god platform til at arbejde mere effektivt på sociale medier og har hurtigt kunne skabe målbare resultater! Jeg kan varmt anbefale Sarah!”
Niels Møller
Organisationschef, Moderaterne
Sarah satte lynhurtigt skub i Moderaternes SoMe-kampagne, skabte overblik, samlede et kompetent team, arbejdede utrætteligt og med stor energi. Sarahs smittende, venlige og altid positive væsen har været et stort aktiv for Moderaternes valgkampagne, som bragte os fra nærmest ukendt parti til folketingets tredjestørste på fem uger.
Pia Allerslev
Ejer af ALLERSLEV
“Når man spørger Sarah om et godt råd – så får man det! Og man får det kort, præcist og meget anvendeligt. Til trods for, at der er mange ord og begreber, jeg ikke har helt styr på, når vi taler om hjemmesider og social media strategi, så formåede Sarah at forklare alt, så jeg både kunne forstå og bruge alt det jeg havde fået præsenteret. Det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger Sarah Fourian.”
Eisho Dalil
Ejer af Francis Marketing
Vi har efterhånden hos Francis Marketing prøvet diverse bureauer til at lave vores hjemmeside uden at ende med det resultat som vi ønskede. Kevin greb opgaven, og udførte præcis den visuelle identitet som vi ønskede!
Stor anbefaling herfra.
Samarbejdet med Copenhagen Atomics
Fremtidens energikilder og muligheder, fylder meget – og med rette. Grøn kommunikation er også kommet under den organiske paraply.
85 % af de arbejdspladser vi ser i dag eksisterer ikke i 2030
Ifølge World Economic Forum (WEF), eksisterer 85 % af de arbejdspladser vi ser i dag ikke i 2030, og med hele bølgen fra passionsøkonomien.
Folketingsvalg x Fourian
Mange – ja, stort set alle her på LinkedIn, som følger med hos mig, kender mig som erhvervsdrivende med min virksomhed.
Tal med Frederik
CEO, Fourian